Monday, December 14, 2009

doraemon? di mana kamu?

story of my life.

jika diberi pilihan bertemu doraemon, ingin aku meminta kebenaran nya untuk menggunakan meja study nobita itu. tidak perlukan gadget2 tahi itu semua.

ingin aku kembali ke masa lampau. tidak perlu lama. hanya untuk mengingatkan seseorang.

tarikh 12 mei 2008.

ketika itu Abdul Wafi sedang membuat satu keputusan penting tentang masa depan nya.
di susun tiga dokumen untuk dibuat pilihan. Abdul Wafi memilih sampul yang paling tebal.

ingin kembali ke masa lampau. mengingatkan Abdul Wafi. sudahkah kau betul2 bersedia akan keputusan ini? kerana sekarang ini, Abdul Wafi rasakan seolah-olah pilihan nya itu menjadi beban yang sangat berat untuk ditanggungnya..

tapi apakan daya. Abdul Wafi perlu teruskan juga. pilihan sudah dibuat. apa cara sekalipun, dia tiada pilihan lain.

apa yg perlu Abdul Wafi buat. hanya perlu terus bangkit dari kejatuhan. dan belajar dari kesilapan.
dan yakin pada bantuan Allah. DIA yang menentukan. manusia hanya mampu merancang.

7 comments:

dayao said...

abdul wafi. jgn lah emosi sgt. sedih haku T_T

wafi said...

daya othman turut sedih tika aku sedih.
ssh nk cari kawan yg cani.
thanks a lot dayah. kau byk membantu

XIII said...

xyah r mintak nk jumpa doraemon, mintak jd doraemon sudah...
jgn tensen2 doe, chill~

weyh, umah ko katne? xnak lepak2 ke?

wafi said...

kau pegi mane apek? aku seryes perlukan kau skg weh. got to talk to you. kau sorg je memahami aku weh.
haha.

ouh mentang2 da jadik org kl, ajak lepak plak eh. anytime apek. tunggu ktorg blk inti. sebut je date.

wafiy said...

huh...abd wafi wt blog x btw ak...hahaha
gnaz gk post ko smua...bes2

K2r~90 said...

hehe ko la orng y ke 25 kot nk jumpe doremon ,, ape da

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)